Eenvoudig je administratie op orde
De boekhouder zorgt voor wat jij nodig hebt!
Bij Onderneem het anders werken we Minox Online die de overzichtelijke basis vormt voor de financiële kant van je onderneming. Met de Minox connect versie zorg jij ervoor dat je rekeningen, bonnen en bankmutaties georganiseerd in het systeem worden gezet. De boekhouder bij Onderneem het anders verwerkt die gegevens. Zonder boekhoudkundige kennis heb je dan orde op zaken en inzicht in je cijfers. Zo eenvoudig is het.
Jij bepaalt wat je zelf doet
Workflow
Wanneer je inlogt in je persoonlijke account, kom je in je eigen administratie. Vanuit hier lees je de benodigde documenten in en indien gewenst factureer je ook aan je klanten. Jij bepaalt zelf aan welk aspect van je administratie wilt werken:
- Facturen: Simpel facturen aanmaken en direct online versturen.
- Bonnen, rekeningen en bankmutaties inlezen.
- Resultaten: Bekijk hoe je er voor staat, met een helder overzicht van je kosten en je winst.
- Je boekhouder verwerkt alles en regelt je periodieke aangifte omzetbelasting.
Dit gaat het je opleveren
- Georganiseerde administratie
- Realtime informatie
- Inzicht in actuele cijfers
- Begrip van cijfers
- Tijd om te ondernemen
- Geen zorgen om administratie
- Grip op resultaat
- Meer succes, rust en plezier